Перегляд за Автор "Мусиездов, А.А."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Идентичность города: образ Харькова в представлениях харьковчан (по материалам интервью)(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Мусиездов, А.А.Документ Историческая идентичность Харькова в Интернет-репрезентациях(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Мусиездов, А.А.Статтю присвячено історичній ідентичності Харкова – уявленням про те, яка версія історії та який саме історичний період є визначальним для образу міста. Аналізуються найпопулярніші Інтернет-сайти, на яких розповідається про Харків та його історію. Автор доходить висновку про існування двох версій історії, що стосуються Харкова, а також про перевагу російськомовної «радянської» версії. The article deals with historical identity of Kharkiv – the perceptions of what version of history and what a historical period are determinative for the image of city. The most popular Internet-sites where it is narrated about Kharkiv and its history are analyzed. The author concludes about existence of two versions of history connected to Kharkiv as well as about domination of Russian-language “soviet” version.Документ Локальная идентичность как бренд(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Мусиездов, А.А.В статье рассматриваются возможности анализа локальных идентичностей как брендов. Под локальной идентичностью понимается представление о специфике определенного места в физическом пространстве. Аргументируется необходимость анализа локальных брендов. Показаны возможности применения социологических исследовательских методов в их изучении. У статті розглядаються можливості аналізу локальних ідентичностей як брендів. Під локальною ідентичністю мається на увазі уявлення про специфіку певного місця у фізичному просторі. Аргументується необхідність аналізу локальних брендів. Показані можливості використання соціологічних дослідницьких методів у їх вивченні. The article deals with the consideration of opportunities of the analysis of local identities as brands. Local identity means ideas about specificity of certain place of physical space. The necessity of the analysis of local brands is argued. Potential of usage of sociological research methods in their analysis is shown.