Перегляд за Ключові слова "code"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Код и поверхность: двойственность «новой» медиальной среды(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Евдошенко, А.Л.В статье выявляется фундаментальная двойственность между кодом и поверхностью. В этом контексте рассматриваются концепции о конце «галактики Гуттенберга» и о аудио-визуальном характере новой медиа среды. Код – это движущая сила всякой медиальной среды и он имеет текстовый характер. Исходя из этого, новые медиа рассматриваются как продолжение и развитие культуры текста, а не как её отрицание. Различие между кодом и поверхностью соответствует также различию в отношении к медиа среде. Соответственно, выделяется позиция автора, работающего с кодом и пользователя, которому доступна только поверхность. У статті унаявнюється фундаментальна двоякість коду та поверхні. В цьому контексті розглядаються концепції кінця «галактики Гутенберга» і аудіо-візуального характеру нового медіа середовища. Код – це рушійна сила всякого медіального середовища і він має текстовий характер. Виходячі з цього, нові медіа разглядаються як продовження і розвиток культури тексту, а не її заперечення. Розрізнення між кодом і поверхнею відповідає також розрізненню у відношенні до медіа середовища. Відповідно, виділяється позиція автора, що працює з кодом, і користувача, котрий дістається лише поверхні. In the paper is constructed fundamental duality between code and surface. In this context are considered conceptions about the end of “Gutenberg galaxy” and about the audio-visual nature of new media environment. Code is active power of any media environment and it has literacy nature. According this thesis new media is considered as continuation and developing of literacy culture instead of being negation of it. Difference between code and surface conformed to a difference of attitude to the media environment. Accordingly, it highlights position of authorship, that works with code and position of user-ship, that interact only with surface.Документ Комп’ютерне моделювання в наукоємних технологіях : міжнародна науково-технічна конференція (8 ; 2022 ; Харків) : збірник наукових праць(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2022) Азарєнков, Микола Олексійович; Ванін, Віктор Антонович; Горбенко, Іван ДмитровичVIII Міжнародна науково-технічна конференція «Комп’ютерне моделювання в наукоємних технологіях» (КМНТ-2022) відбулася на базі Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна 23-25 листопада 2022 року. Співорганізаторами цього наукового заходу виступили: ННЦ Харківський фізико-технічний інститут, MAX PLANCK INSTITUTE OF MICROSTRUCTURE PHYSICS, Київський національний університет імені Тараса ШЕВЧЕНКА, INSTITUTE OF NUCLEAR CHEMISTRY AND TECHNOLOGY (Warsaw, Poland), Рівненський державний гуманітарний університет, Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського (ХАРКІВ), ЗАТ « Інститут інформаційних технологій » (Харків), Херсонський національний технічний університет, TEAM INTERNATIONAL SERVICES, INC. (Lake Mary, USA). Конференція проходила в онлайн режимі за наступними основними напрямками роботи: 1. Математичне моделювання технологічних процесів та приладів. 2. Моделювання інформаційних процесів у складних і розподілених системах. 3. Системи автоматизованого збору та когнітивного представлення наукових даних. 4. Моделювання фізичних процесів в радіаційних, плазмових та інших сучасних технологіях. 5. Безпека інформаційних систем і технологій. 6. Моделі процесів розробки та оцінки якості програмного забезпечення. Також було організовано загальну об’єднану секцію за всіма науковими напрямами конференції для студентів, аспірантів та молодих вчених, на якій молоді науковці мали змогу додатково доповісти результати своїх робіт. Метою цієї конференції було представлення та обговорення нових, оригінальних результатів досліджень українських та закордонних вчених у галузі математичного моделювання та обчислювальних методів, інформаційних технологій та захисту інформації. Крім того, конференція мала на меті організувати співпрацю науковців та студентів України та наших закордонних колег задля розвитку науки та освіти в Україні.Документ Поэтика рассказа Гайто Газданова «Черная капля»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2012) Маханьков, Е.А.У статті відрефлектовано художній світ газданівського оповідання, проаналізовано систему персонажів, здійснено мотивний аналіз, визначено жанрову форму, досліджено метафізичний аспект твору. Виявлено важливу структуротвірну і концептуалізуючу роль в оповіданні притчових претекстів. Показано, що оповідання в концентрованому вигляді містить основні естетичні коди, що отримали свій розвиток у подальшій творчості письменника. В статье отрефлектирован художественный мир газдановского рассказа, проанализирована система персонажей, произведен мотивный анализ, обозначена жанровая форма, исследован метафизический аспект произведения. Выявлена важная структурообразующая и концептуализирующая роль притчевых претекстов. Показано, что рассказ в концентрированном виде содержит основные эстетические коды, получившие свое развитие в дальнейшем творчестве писателя. The article is devoted to attempt of giving a reflection of Gaito Gazdanov’s art world. It keeps on trying to analyze the system of characters, to make a motif analysis, to define a genre and to outline a metaphysical aspect of an art work. Important structure-forming and conceptual role of parabolic pre-texts in the short story is shown. The article is trying to demonstrate that the short story maintains in a concentrate shape all of aesthetical codes, evolving in the writer’s further art work.