Наукові видання. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1153
Переглянути
Документ «Вектори психології – 2019». Матеріали Міжнародної молодіжної наукової конференції (24 квітня 2019 р., м. Харків, Україна)(Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019) б/аДокумент До 160-річчя кафедри педагогіки. Наукова доповідь(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Нечепоренко, Л.С.В доповіді розглядається питання відкриття кафедри в 1850 р. і дається аналіз сучасного стану науково-дослідної і навчально-методичної роботи. Основний напрямок пошуків – це онто-інвайронментальне виховання студентів з погляду підготовки їх до успішної педагогічної діяльності, спрямованої на формування позитивного почуття, бажання, намірів, створення активно-позитивного морально-духовного мікроклімату. Формування успішної особистості, готової до співпраці, є унікальним езотеричним і екзотеричним завданням. Єдність, як провідна методологічна ідея і доброчинність, є принципом і завданням сучасних наукових пошуків кафедри педагогіки університету імені В.Н. Каразіна.Документ Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходу(Харків : Новий колегіум, 2011-12-30) Комишан, Анатолій Іванович; Хударковський, Костянтин Ігорович; Челпанов, Олександр СтепановичУ монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних з європейською інтеграцією вищої освіти України, нормативно-правовим і науково-методичним забезпеченням навчального процесу у вищих навчальних закладах України, визначені проблеми діагностики якості підготовки фахівців з вищою освітою та шляхи їх вирішення, представлена науково обґрунтована система контролю якості підготовки фахівців, розкриті ключові питання організації, проведення та науково-методичного забезпечення контролю, запропонований інноваційний методологічний підхід до визначення освітнього рейтингу студентів за результатами їхньої освітньої діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Монографія призначається для науковців, які досліджують проблеми діагностики освітньої діяльності студентів, керівного складу, науково-педагогічних працівників і аспірантів вищих навчальних закладів, а також магістрантів.Документ Закономірності психологічної адаптації людини на сучасному етапі еволюції(2019-03-29) Луценко, О.Л.Метою дослідження є виявлення зв’язків сучасних психологічних рис і поведінки людини з її еволюційним минулим та визначення адаптивних функцій даних рис і поведінки як проявів закономірностей психологічної адаптації людини на сучасному етапі еволюції.До основних результатів дослідження належить системне застосування відносно нового для психології еволюційно-психологічного підходу як теоретичного підґрунтя для планування та інтерпретації власних досліджень, що дозволило виявити першоджерела та первинні причини низки актуальних психологічних проблем сучасності. Для детальних досліджень була обрана низка патернів проблемної поведінки зі сфер гендерної, сімейної, політичної психології, психології здоров’я, агресії та когнітивної психології. Показано, що для їх вивчення недостатньо досліджень, які зосереджені на онтогенезі людини, оскільки універсальність у часі та просторі, складність корекції, зв’язок з виживанням та репродукцією вказують на їх філогенетичне походження.Документ Компетентнісний підхід у вищій школі: теорія та практика(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2021) Друганова, Олена Миколаївна; Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Іваненко, Людмила Олександрівна; Лутаєва, Тетяна Василівна; Наливайко, Олексій Олексійович; Некрашевич, Тетяна Василівна; Шведова, Ярослава Василівна; Щокіна, Наталія Борисівна; Абрамова Є.О.У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних із теорією та практикою компетентнісного підходу у вищій школі. Для науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів та студентів закладів вищої освіти.Документ Координаты индивидуального опыта(2010) Лактионов, А.Н.Книга является первой в советской и украинской психологии попыткой теоретического и экспериментального исследования индивидуального опыта в системе современных понятий психологии. Анализируются исторический и методолого-категориальный аспекты проблемы человеческого опыта. Теоретически и экспериментально исследуется структурно-динамическая организация индивидуального опыта. Важное место отводится изучению характера трансформаций опыта в переходный период. Для психологов, социологов, философов, политологов, а также студентов и аспирантов психологических отделений и факультетов.Документ Личность и половая роль (симптомокомплекс маскулинности/фемининности в норме и патологии)(Государственное специализированное издательство "Основа" при ХГУ., 1996) Кочарян, А.С.В монографии кандидата психологических наук, доцента кафедры медицинской и прикладной психологии Харьковского госуниверситета Кочаряна Александра Суреновича рассмотрены вопросы структурной организации симптомокомплекса маскулинности/фемининности в норме, закономерности его возрастной динамики, особенности поражения этой структуры при неврозах, психосоматических расстройствах и нарушениях поведения криминального уровня, а также патогенетическая и/или предрасполагающая роль этих поражений в формировании вышеуказанной патологии. Проанализированы концептуально-методические проблемы диагностики маскулинности/фемининности, создана психодиагностическая карта оценки маскулинности/фемининности на разных биосоциальных уровнях. В работе представлена программа групповой психотерапии неврозов, ориентированная на полоролевые структуры. Для психологов, неврозологов, сексопатологов, психотерапевтов.Документ Матеріали Міжнародної молодіжної науково-практичної конференції «Вектори психології -2019»(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019-04-24) б/аЗбірка тез Міжнародної молодіжної науково-практичної конференції «Вектори психології-2019»Документ Моральна культура вчителя(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2008) Донцов, А.В.В монографії розглядаються проблеми формування моральної культури майбутніх учителів на основі аналізу опосередкованих механізмів морального розвитку особистості. Призначена керівникам системи управління, педагогам вищих та середніх навчальних закладів, вчителям, студентам та всім, хто цікавиться проблемами морального виховання особистості.Документ Наукові записки №23(2010) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №23(2010) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №24(2010) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №25(2011) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №26(2011) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №27(2011) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №28(2012) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №29(2012) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематику.Документ Наукові записки №30(2012) б/аДане видання представляє собою збірник статтей викладачів,аспірантів,студентів на педагогічну тематикуДокумент Полоролевая психология(ХНУ, 2015) Кочарян, А.С.; Терещенко, Н.Н.; Фролова, Е.В.; Жидко, М.Е.В монографии представлен анализ основных теоретических и психодиагностических подходов к полоролевому пространству личности. Выделены структурные модели организации полоролевой сферы личности. Описан оригинальный инструментарий их диагностики. В работе сделан акцент на общепсихологическом подходе к анализу структуры и функционирования полоролевой сферы личности, что и отличает данный подход от социальнопсихологической и социологической гендерологии. Монография ориентирована на студентов, которые обучаются по специ-альности «Психология», а также на специалистов в области психологии пола и гендера, и всех, кто интересуется психологией пола.