Наукові видання. Економічний факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1036

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Програма виробничої практики з фаху для студентів спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» галузь знань 07 «Управління та адміністрування» (перший (бакалаврський) рівень вищої освіти)
    (Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020) Євтушенко, Вікторія Анатоліївна; Євтушенко, Ганна Валентинівна; Сорін, Богдан Володимирович; Кудінова, Марина Михайлівна; Петряєв, Олексій Олександрович
    Програму присвячено питанням організації і проходження бакалаврської виробничої практики студентами галузі знань 07 «Управління та адміністрування» напряму підготовки 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Розглянуто мету й основні завдання практики, порядок її організації та проведення, основні вимоги до оформлення, порядку захисту та оцінювання звіту. Видання є допоміжним матеріалом якісної практичної підготовки студентів. Розраховано на студентів, а також викладачів і спеціалістів, які здійснюють керівництво виробничою практикою.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегії інноваційного розвитку національної економіки в умовах глобалізації
    (Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2021) Болотна, Оксана Володимирівна; Євтушенко, Ганна Валентинівна; Кудінова, Марина Михайлівна; Кузьминчук, Наталія Валеріївна; Куценко, Тетяна Миколаївна; Ляшевська, Вікторія Іванівна; Мозгова, Галина Валентинівна; Мозгова, Анастасія Дмитрівна; Носова, Ольга Валентинівна; Носова, Тетяна Юріївна; Рахман, Махбубур Сидикович; Сорін, Богдан Володимирович; Терованесова, Олександра Юріївна; Фоміна, Єлізавета Василівна; Шуба, Тетяна Петрівна
    Досліджено засади стратегічного інноваційного розвитку національної економіки в умовах світових трансформацій. Проаналізовано підприємницькі стратегії інноваційного розвитку в умовах глобалізації на прикладі національних промислових підприємств та організацій сфери послуг. Узагальнені маркетингові стратегії удосконалення інноваційного управління на мікро- та макрорівнях. Обґрунтовано механізм формування стратегічних напрямів інноваційного управління з використанням сучасних інформаційних систем. Видання розраховане на науковців, аспірантів, викладачів, студентів, працівників органів державного та регіонального управління, а також фахівців суб’єктів господарювання. Матеріали подаються в авторській редакції.