Наукові роботи студентів та аспірантів. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1080
Статті.
Переглянути
Документ Анализ смыслообразующих мотивов учебно-профессиональной деятельности в студенческом возрасте(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Загревская, В.В.Документ Вектори психології–2020 : міжнародна молодіжна наукова конференція (2020 ; Харків) : матеріали(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2020-04-24) Анпольска А.Е.; Родіна, Юлія Дмитрівна; Баєва, Каріна Олегівна; Богдановський, Сергій Олегович; Гуляєва, Олена Володимирівна; Бондаренко, Андрій Володимирович; Василяка, Кирило Миколайович; Громак Л.І.; Драгниш А.М.; Іванчихіна, Катерина Олександрівна; Нерушенко, Єлизавета Ігорівна; Ніколенко В.В.; Стеценко, Оксана Валентинівна; Фільчакова, Аліса Сергіївна; Цигічко, Карина Дмитрівна; Швець, Катерина Іванівна; Широких, Анастасія Олегівна; Білецька А.Р.; Гмирь, Ольга Андріївна; Дружиніна, Інна Анатоліївна; Іщенко Є.Д.; Літвякова В.Ю.; Мельник О.О.; Олійник О.Ю.; Сиромолотова К.В.; Соколянська, Марина Володимирівна; Чамлай, Інна Василівна; Діхтяренко, Світлана Юріївна; Черних, Олена Анатоліївна; Чуб Р.; Чупіна, Катерина Олександрівна; Якобчук Н.С.; Ганзина А.В.; Гарбар, Світлана Володимирівна; Дорошенко, Катерина Сергіївна; Оразгелдиев М.М.; Трибулькевич, Катерина Георгіївна; Пупкова, Анастасія Олександрівна; Романова, Наталія Михайлівна; Савчин, Олександр Михайлович; Хвалько М.І.; Шевчук, Юлія Сергіївна; Шурин, Олена Іванівна; Тетера А.І.; Татарко, Кристина Игоревна; Шевченко, Олег ОлександровичДокумент Взаимосвязь защитных механизмов и личностных характеристик с особенностями субъективных представлений о жизненном пути личности(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Дёмина, Н.А.Документ Взаимосвязь креативности и стрессоустойчивости личности(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Игнатова, К.В.Документ Взаимосвязь лидерства и самооценки в старшем школьном возрасте(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Николаенко, Е.А.Документ Взаимосвязь межличностной зависимости с особенностями личности(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Самохина, Д.А.Документ Взаємозв'язок спогадiв про значущi подiї життя i мотивацiї юнаків(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Федоренко, О.О.Документ Вплив системи розвивального навчання Д.Б. Ельконiна – В.В. Давидова на реалiзацiю творчого потенцiалу особистості(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Самулевич, Т.Є.Документ Вплив сприйманого стресу на задоволеність життям: медіаторна роль самоефективності(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019-10-11) Олефір, Валерій ОлександровичЗадоволеність життям є ключовим показником суб’єктивного благополуччя, поряд з переважанням позитивного афекту над негативним. Вона визначається як когнітивний процес, в якому люди оцінюють свою задоволеність життям. Дослідження предикторів задоволеності життям і механізмів її підтримки є особливо актуальними серед студентів. Студентський вік – період активного професійного та особистісного самовизначення Одним з критеріїв успішності самовизначення може бути високий рівень задоволеності життям. На шляху побудови стратегії власного життя студенти зіштовхуються з рядом труднощів. Це занепокоєння з приводу успішності, перфекціоністські стандарти, невпевненість у своєму майбутньому, економічні труднощі, сімейні проблеми, труднощі у відношення з протилежною статтю, тощо. Такі обставини життя можуть сприйматися студентами як загрозливі і викликати стрес.Документ Вплив стилю батькiвського ставлення на iндивiдуально-психологiчнi особливостi молодших школярiв(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Чаусова, Ю.А.Документ Вразлива людина: альтернативні методи супроводу на шляху самореалізації(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019-10-11) Гнєдков, А.; Жукова, О.У всі часи існування соціуму актуальною залишалася проблема надання допомоги вразливим людям. Зміни, що відбуваються в розвитку суспільства, завжди мали вплив на пошук шляхів допомоги тим верствам суспільства, які її потребують. На сьогодні питання про прийняття соціумом вразливих людей (соціально незахищених, осіб з обмеженими можливостями та інвалідів, яким притаманна низка психологічних проблем), є дуже гострим. Під категорією «інвалід», зазвичай, розуміють «…людину з різними порушеннями чи захворюваннями (синдром Дауна, аутизм, фізичні недоліки у вигляді втрати слуху, зору, порушень опорно-рухового апарату» [5, с. 371]. Вразливі верстви населення і, зокрема, інваліди, в повній мірі не можуть насолоджуватися життям через низку факторів: неготовність суспільства приймати інклюзію (тобто забезпечувати ступінь участі індивідів у суспільному житті, насамперед тих, які мають певні труднощі в психофізичному та соціальному розвитку), відсутність почуття відповідальності, емпатії, а також розуміння того факту, що кожна людина є найвищою цінністю життя. Отже, проблема фізичного, психічного та ментального здоров’я вразливих людей, окреслення векторів їхньої самореалізації у суспільстві є вкрай актуальною.Документ До проблеми психологічного благополуччя у студентів з обмеженими можливостями здоров’я(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019-10-11) Гуляєва, О.В.У зарубіжній психології поняття благополуччя визначається в найбільш широкому сенсі – well-being, як багатофакторний конструкт, що являє собою взаємозв’язок фізичних, соціальних, економічних та психологічних факторів. Щодо психологічного благополуччя, можна говорити про те, що сучасна психологія не має загально визначеного поняття «психологічне благополуччя особистості», не існує єдиної дефініції. Термін «психологічне благополуччя» було введено Н. Бердберном, який описував цей феномен у категоріях щастя або нещастя, суб’єктивного відчуття задоволеністю або незадоволеністю життям. Теорії зарубіжних та вітчизняних психологів, які розглядають проблему психологічного благополуччя, можна поділити на дві групи – гедоністичні та евдемоністичні.Документ Дослiдження суб'єктивної оцiнки музичних творiв рiзних стилiв i їх вплив на купiвельну активнiсть у людей молодого вiку(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Григорова, А.Д.Документ Етапи становлення та напрямки розвитку етнопсихiатрiї в Українi(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Мiнакова, I.В.Документ Зависимость от рекламы: общая постановка проблемы(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Оноприенко, С.Г.Документ К вопросу изучения психологических механизмов футбольного боления(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Яновская, Ю.Э.Документ Концептуализация инфантильной сексуальности в телесно-ориентированной психотерапии(ХНУ, 2009) Смахтина, Н.А.Статья посвящена феномену инфантильной сексуальности, который рассматривается как важный аспект формирования личности. Данный феномен рассматривается в рамках телесно- ориентированной психотерапии. Выделяют три периода психосексуального развития личности: догенитальный, латентный и генитальный. Инфантильные травмы, полученные на догенитальном уровне, а также формирование характерологических структур, описанных А. Лоуэном, которые содержат телесные образования, и таким образом перекрывают путь к зрелой сексуальности и мешают формированию адаптивных форм сексуального поведения.Документ Новий крок України на шляху приєднання до Європейського Союзу(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019-10-11) Борщ, Н.А.; Кісіль, А.А.Ідея приєднання України до Європейського Союзу має глибокі історичні корені. З набуттям незалежності наша країна поставила перед собою мету – інтеграція до європейського співтовариства. Перші шаги було зроблено у червні 1994 р., коли була підписана Угода про партнерство і співробітництво між Україною та ЄС. Метою цього договору був розвиток тісних політичних стосунків між Україною та ЄС шляхом постійного діалогу з політичних питань, сприяння розвитку торгівлі та інвестицій. Це сформувало підґрунтя для взаємовигідного економічного, соціального фінансового, громадського, науково-технологічного та культурного співробітництва [1, с. 116]. З 2004 року співробітництво ЄС з Україною реалізується у рамках Європейської політики сусідства (ЄПС), в основу якої покладено принципи поглиблення політичної співпраці та економічної інтеграції між ЄС та країнами-партнерами. Цей підхід передбачає, що ЄПС реалізується на основі політичних документів, укладених між ЄС та країною-партнером, а саме: угоди про партнерство та співробітництво, угоди про асоціацію та створення поглибленої і всеохоплюючої зони вільної торгівлі (ПВ ЗВТ).Документ Особенности временной перспективы студентов(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Афанасьева, А.Н.Документ Особенности мифологического опыта личности(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Алпатова, К.С.