<B> Д 64.051.15 (Соціологічні науки) </B>

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/10748

22.00.01 — теорія та історія соціології;

22.00.03 — соціальні структури та соціальні відносини;

22.00.04 — спеціальні та галузеві соціології

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Самореалізація обдарованих учнів у сучасній Україні: основні чинники та ризики
    (Харків, 2019-02-11) Єременко, Ю.В.; Eremenko, Yuliya V.
    У роботі розглянуто основні теоретичні та методологічні підходи до дослідження обдарованості, окреслено їх можливості та обмеження. Здійснено аналіз сутності обдарованості та її видів. На основі опрацювання моделей обдарованості визначено її елементи, що мають принципове значення для самореалізації особистості як процесу втілення у життя свого індивідуального потенціалу. Розглянуто три групи характеристик обдарованих учнів: соціокультурні, інтелектуально-розумові та психологічні. На основі аналізу різних підходів до факторної детермінації обдарованості виокремлено чотири групи чинників самореалізації обдарованих учнів. Здійснено систематизацію проблемних зон даного процесу та запропоновано типологію його ризиків. Розглянуто зарубіжний і вітчизняний досвід роботи з обдарованими дітьми та на основі розкриття потенціалу стейкхолдер-менеджменту удосконалено програмні основи супроводу обдарованих учнів.