Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1154
Переглянути
Документ Комунікативний потенціал рекламного персонажа в аспекті аргументації(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Подпружнікова, О.П.Розглянуто особливості аргументації як засобу переконання при творенні телевізійної реклами й роль рекламних персонажів у цьому процесі. Проаналізовані основні типи аргументації, специфіка їх використання при рекламуванні різних видів товарів, а також механізми впливу на реципієнта. Розглянуто особливості добору персонажів з огляду на обраний тип аргументації. Освещены особенности использования аргументации как средства убеждения при создании телевизионной рекламы и роль рекламных персонажей в этом процессе. Проанализированы основные типы аргументации, специфика их использования при продвижении разных видов товаров, а также механизмы воздействия на реципиента. Рассмотрены особенности подбора персонажей в соответствии с избранным типом аргументации. The article is devoted to specific of argumentation as instrument of persuasion during the creation of TV advertising and role of personages in this process. In the article analyzing most widespread types of argumentation, a specifics of its using in the advertising of different types of goods and mechanisms of influence to the recipients. Besides in the research described a specific of personage selection according to chosen type of argumentation.