Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1154
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості функціонування радянських лінгвоідеологем у дискурсі шістдесятни-ків (на матеріалі мемуарів М. Коцюбинської «Книга споминів» та І. Жиленко «Homo feriens»)(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2013) Задорожна, А.С.Здійснено семантичну класифікацію мовних одиниць, які вербалізують ідеологічні поняття, пов’язані з радянською добою. Окреслено основні функції, що їх виконують лінгвоідеологеми в текстах мемуарів. Відзначено особливості відтворення, а також структурної та семантичної трансформації ідеологем у мовотворчості мемуаристок. The semantic classification of lingual units verbalizing Soviet ideological concepts is made. The main functions of such units in the texts of memoirs are shown. The peculiar features of their reproduction as well as structural and semantic transformation of the ideologemes by the writers’ linguocreativity.Документ Поняття дискурсу в контексті соціальної комунікації і журналістської освіти(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Бакун, О.В.У статті розглядається важливе для теорії журналістики та гуманітаристики в цілому поняття „дискурс”. Подані узагаль-нені визначення, класифікація типів дискурсу за різними дослідниками, історія вивчення. Аналізується зв’язок термінів „дискурс” і „концепт”. Розглядається місце цих понять в журналістській освіті. В статье рассматривается важное для теории журналистики и гуманитаристики в целом понятие „дискурс”. Даются обобщенные определения, классификация типов дискурса, история изучения. Анализируется связь терминов „дискурс” и „концепт”. Рассматривается место данных понятий в журналистском образовании. The article considers discourse, an important term for humanitarian studies and journalism theory. A broad review of de-finitions, the history of study and classification of discourse types are given. The connection of the terms Discourse and Concept is analyzed. The possible place of these terms in journalistic education is examined.