Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857
Переглянути
Документ Из дневника преподавателя(1989) Мелихов, Виктор Григорьевич; Меліхов, Віктор ГригоровичУ статті йдеться про методику викладання рідної мови іноземцям.Документ Реквием исчезнувшему городу : [о выставке в Харьков. муз.-театр. б-ке им. К. С. Станиславского, посвящ. г. Харбину (Китай) и приуроч. к презентации книги «Воскресение имени» уроженца Харбина, доц. филол. ф-та ХНУ им. В. Н. Каразина В. В. Левитского](Харків, 2002) Мелихов, В.Г.Мелихов Виктор Григорьевич - с 1961 по 2018 гг. - преподаватель, старший преподаватель подготовительного факультета для иностранных студентов Харьковского университета (ныне - Института международного образования при Харьковском национальном университете имени В. Н. Каразина); краевед, журналист.Документ Харьковские годы Николая Лысенко : [к 160-летию со дня рождения выдающегося композитора и пианиста](Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Лысенко Николай Витальевич, выдающийся композитор и пианист. Учился во 2-й харьковской гимназии (1855-1859) и на естественном отделении физико-математического факультета Харьковского университета (1859-1860).Документ Харьковчане в Отечественной войне 1812 года(Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Мелихов Виктор Григорьевич - с 1961 по 2018 гг. - преподаватель, старший преподаватель подготовительного факультета для иностранных студентов Харьковского университета (ныне - Института международного образования при Харьковском национальном университете имени В. Н. Каразина); краевед, журналист.Документ В гостях у Кирилла и Мефодия : [о выставке «Сокровища славянской культуры», подгот. ЦНБ и Музеем археологии и этнографии Слобод. Украины при ХНУ им. В. Н. Каразина](Харьков, 2002) Мелихов, Виктор ГригорьевичМеліхов Віктор Григорович – з 1961 по 2018 рр. - викладач, старший викладач підготовчого факультету для іноземних студентів Харківського університету (нині – Інституту міжнародної освіти при Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна); краєзнавець, журналіст.Документ День, когда раскололся мир : [о деятельности харьковских подпольщиков при оккупации города фашистскими захватчиками](Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Медработники 9-й городской больницы – участники антифашистского подполья. В центре – профессор А. И. Мещанинов.Документ Роль і місце сучасних методик у вивченні англійської мови в курсі дистанційного навчання(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Дишлева, Ю.В.; Дышлева, Ю.В.; Dishleva, U.V.У статті надається аналітичний огляд методик викладання англійської мови, що існують на навчальному ринку. Дається оцінка можливості та ефективності їх застосування у програмах дистанційного навчання. Подано теоретичні погляди стосовно особливостей сприйняття навчального матеріалу студентами та його викладання. Виявлено орієнтири розвитку дистанційного навчання англійської мови в епоху «цифрової культури».Документ Музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Селіверстова, Л.І.; Гіль, С.І.; Селиверстова, Л.И.; Гиль, С.И.; Seliverstova, L.I.; Gil, S.I.На ґрунті того, що фонетика й музика мають спільний предмет вивчення – звук, у статті розглядається музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної. Досліджуються закономірності застосування тривалості, ритму, висоти звуку, тону під час постановки й корекції голосних і приголосних звуків, у навчанні редукції, засвоєнні інтонації. Прийоми музичної фонетики застосовуються в практичному, психологічному і культурологічному аспектах.Документ Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.Документ Про створення лінгвосоціокультурного адаптаційного центру для іноземних громадян(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Назиров, З.Ф.; Ушакова, Н.І.; Тростинська, О.М.; Копилова, О.В.; Назыров, З.Ф.; Ушакова, Н.И.; Тростинская, О.Н.; Копылова, Е.В.; Nazyrov, Z.F.; Ushakova, N.I.; Trostynska, O.M.; Kopylova, O.V.У статті обґрунтовується необхідність створення центру лінгвосоціокультурної адаптації для іноземних громадян, аналізуються складові процесу адаптації, розглядаються основні напрямки роботи адаптаційного центру.Документ Система вправ при навчанні іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Чистякова, А.Б.; Чистякова, А.Б.; Chistyakova, A.B.В статті розглядається система мовних і мовленнєвих вправ, послідовне виконання яких сприяє оволодінню іноземною мовою.Документ Фразеологізми як аспект вивчення лексики української мови іноземними студентами(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Лагута, Т.М.; Лагута, Т.И.; Laguta, T.M.Стаття присвячена розгляду основних етапів роботи з навчання іноземних студентів, зокрема майбутніх філологів, фразеології української мови. Подано основні характеристики фразеологічного звороту, його функції. Запропоновані види вправ для закріплення й повторення вивченого, а також види робіт із метою перевірки знань і навичок іноземних студентів.Документ Зміст і система роботи з навчання словотворові й лексиці на матеріалі посібника «Вивчення дієслівних префіксів. навчальний посібник з російської мови для студентів-іноземців»(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Петрушова, О.В.; Доценко, Н.П.; Черненко, І.І.; Петрушова, О.В.; Доценко, Н.П.; Черненко, И.И.; Petrushova, O.V.; Dotsenko, N.P.; Chernenko, I.I.У статті розглядаються принципи відбору й організації лексики в навчальному посібнику «Изучение глагольных приставок. Учебное пособие по русскому языку для студентов-иностранцев». На матеріалі даного посібника вивчення префіксальних дієслів у російській мові подано у двох напрямках – як словотворчої одиниці й одиниці лексичної.Документ Організація навчання монологічного мовлення студентів-медиків першого курсу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Алексєєнко, Т.М.; Алексеенко, Т.Н.; Alekseenko, T.M.У статті дається методичне обґрунтування й опис методичних одиниць системи навчання комунікативно значущих типів монологічних повідомлень, розглядається система завдань і вправ для поетапного формування навичок і вмінь монологічного мовлення з візуальною опорою на матеріалі текстів за фахом для студентів-медиків першого курсу.Документ Принципи відбору та створення навчальних текстів у посiбниках з наукового стилю мовлення для студентів-іноземців економічних спеціальностей(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Черненко, І.І.; Черненко, И.И.; Chernenko, I.I.У статті розглядаються проблеми створення навчального посібника з наукового стилю мовлення для студентів-іноземців економічних спеціальностей.Документ Розвиток навичок роботи з професійно-орієнтованими текстами на початковому етапі вивчення іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Благодарна, Т.П.; Благодарна, Т.П.; Blagodarnaya, T.P.В статті розглядаються основні методи роботи з професійно-орієнтованими текстами на початковому етапі вивчення іноземної мови. Наводяться стислі характеристики видів роботи з текстами та рекомендації щодо типів вправ з ними.Документ Становлення системи підготовки іноземних громадян у Харківському університеті(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Груцяк, В.І.; Груцяк, В.И.; Grutsyak, V.I.У статті зроблено історичний аналіз процесу становлення організаційної структури управління навчанням іноземних студентів та методик їх мовної підготовки в Харківському університеті у 60-х роках ХХ сторіччя.Документ Компоненти полікультурної компетентності іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Кушнір, І.М.; Кушнир, И.Н.; Kushnir, I.M.У статті досліджується категорія полікультурної компетентності, її тлумачення, а також аспекти формування полікультурної компетентності іноземних студентів у процесі вивчення російської мови як іноземної.Документ Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.Документ Проблеми викладання української мови різним категоріям іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Бєй, Л.Б.; Тростинська, О.М.; Бей, Л.Б.; Тростинская, О.Н.; Bey, L.B.; Trostynska, O.M.У статті аналізується склад контингенту іноземних студентів з точки зору можливостей вивчення ними української мови, визначені напрями та зміст курсу для кожної категорії студентів, розглянуті проблеми, що виникають, та запропоновані шляхи їх вирішення.