Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857
Переглянути
Документ Из дневника преподавателя(1989) Мелихов, Виктор Григорьевич; Меліхов, Віктор ГригоровичУ статті йдеться про методику викладання рідної мови іноземцям.Документ Харьковские годы Николая Лысенко : [к 160-летию со дня рождения выдающегося композитора и пианиста](Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Лысенко Николай Витальевич, выдающийся композитор и пианист. Учился во 2-й харьковской гимназии (1855-1859) и на естественном отделении физико-математического факультета Харьковского университета (1859-1860).Документ День, когда раскололся мир : [о деятельности харьковских подпольщиков при оккупации города фашистскими захватчиками](Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Медработники 9-й городской больницы – участники антифашистского подполья. В центре – профессор А. И. Мещанинов.Документ Реквием исчезнувшему городу : [о выставке в Харьков. муз.-театр. б-ке им. К. С. Станиславского, посвящ. г. Харбину (Китай) и приуроч. к презентации книги «Воскресение имени» уроженца Харбина, доц. филол. ф-та ХНУ им. В. Н. Каразина В. В. Левитского](Харків, 2002) Мелихов, В.Г.Мелихов Виктор Григорьевич - с 1961 по 2018 гг. - преподаватель, старший преподаватель подготовительного факультета для иностранных студентов Харьковского университета (ныне - Института международного образования при Харьковском национальном университете имени В. Н. Каразина); краевед, журналист.Документ Харьковчане в Отечественной войне 1812 года(Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Мелихов Виктор Григорьевич - с 1961 по 2018 гг. - преподаватель, старший преподаватель подготовительного факультета для иностранных студентов Харьковского университета (ныне - Института международного образования при Харьковском национальном университете имени В. Н. Каразина); краевед, журналист.Документ В гостях у Кирилла и Мефодия : [о выставке «Сокровища славянской культуры», подгот. ЦНБ и Музеем археологии и этнографии Слобод. Украины при ХНУ им. В. Н. Каразина](Харьков, 2002) Мелихов, Виктор ГригорьевичМеліхов Віктор Григорович – з 1961 по 2018 рр. - викладач, старший викладач підготовчого факультету для іноземних студентів Харківського університету (нині – Інституту міжнародної освіти при Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна); краєзнавець, журналіст.Документ Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.Документ Проблеми викладання української мови різним категоріям іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Бєй, Л.Б.; Тростинська, О.М.; Бей, Л.Б.; Тростинская, О.Н.; Bey, L.B.; Trostynska, O.M.У статті аналізується склад контингенту іноземних студентів з точки зору можливостей вивчення ними української мови, визначені напрями та зміст курсу для кожної категорії студентів, розглянуті проблеми, що виникають, та запропоновані шляхи їх вирішення.Документ До питання про відбір та інтерпретацію художніх текстів в іноземній аудиторії(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ільїна, Л.Е.; Чуйкова, Г.П.; Ильина, Л.Э.; Чуйкова, А.П.; Ilyina, L.E.; Chuycova, G.P.Стаття присвячена актуальним проблемам вивчення художнього тексту в іноземній аудиторії. У ній розглядаються питання, пов’язані з добором та адекватним сприйняттям літературних творів.Документ Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.Документ Рольова гра як засіб підвищення мотивації навчання іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Кобзар, О.І.; Лєшньова, Н.О.; Кобзарь, Е.И.; Лешнёва, Н.А.; Kobzar, E.I.; Leshnyova, N.A.У статті розглядаються особливості використання рольової гри з метою підвищення мотивації навчання іноземної мови. Даються практичні рекомендації з проведення рольових ігор.Документ Про створення навчального посібника з граматики для студентів-медиків 1 курсу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Алексєєнко, Т.М.; Іванова, Т.А.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Иванова, Т.А.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Ivanova, T.A.; Manivskaya, T.E.У статті розглядаються основні складові моделі навчального посібника з граматики, дається методичне обґрунтування організації навчання даному аспекту, описується система завдань та вправ з формування мовної компетенції студентів-медиків першого курсу.Документ Проблеми викладання дисципліни «Основи української і зарубіжної літератури» на підготовчих факультетах для іноземних громадян(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.У статті проаналізовані існуючі програми з літератури для іноземних студентів підготовчих факультетів ВНЗ, обґрунтовується необхідність їх заміни і розробки нового проекту програми. Запропоновано альтернативний варіант програми.Документ Принципи відбору та створення навчальних текстів у посiбниках з наукового стилю мовлення для студентів-іноземців економічних спеціальностей(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Черненко, І.І.; Черненко, И.И.; Chernenko, I.I.У статті розглядаються проблеми створення навчального посібника з наукового стилю мовлення для студентів-іноземців економічних спеціальностей.Документ Музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Селіверстова, Л.І.; Гіль, С.І.; Селиверстова, Л.И.; Гиль, С.И.; Seliverstova, L.I.; Gil, S.I.На ґрунті того, що фонетика й музика мають спільний предмет вивчення – звук, у статті розглядається музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної. Досліджуються закономірності застосування тривалості, ритму, висоти звуку, тону під час постановки й корекції голосних і приголосних звуків, у навчанні редукції, засвоєнні інтонації. Прийоми музичної фонетики застосовуються в практичному, психологічному і культурологічному аспектах.Документ Розвиток навичок роботи з професійно-орієнтованими текстами на початковому етапі вивчення іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Благодарна, Т.П.; Благодарна, Т.П.; Blagodarnaya, T.P.В статті розглядаються основні методи роботи з професійно-орієнтованими текстами на початковому етапі вивчення іноземної мови. Наводяться стислі характеристики видів роботи з текстами та рекомендації щодо типів вправ з ними.Документ Організація навчання монологічного мовлення студентів-медиків першого курсу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Алексєєнко, Т.М.; Алексеенко, Т.Н.; Alekseenko, T.M.У статті дається методичне обґрунтування й опис методичних одиниць системи навчання комунікативно значущих типів монологічних повідомлень, розглядається система завдань і вправ для поетапного формування навичок і вмінь монологічного мовлення з візуальною опорою на матеріалі текстів за фахом для студентів-медиків першого курсу.Документ Фразеологізми як аспект вивчення лексики української мови іноземними студентами(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Лагута, Т.М.; Лагута, Т.И.; Laguta, T.M.Стаття присвячена розгляду основних етапів роботи з навчання іноземних студентів, зокрема майбутніх філологів, фразеології української мови. Подано основні характеристики фразеологічного звороту, його функції. Запропоновані види вправ для закріплення й повторення вивченого, а також види робіт із метою перевірки знань і навичок іноземних студентів.Документ Про створення лінгвосоціокультурного адаптаційного центру для іноземних громадян(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Назиров, З.Ф.; Ушакова, Н.І.; Тростинська, О.М.; Копилова, О.В.; Назыров, З.Ф.; Ушакова, Н.И.; Тростинская, О.Н.; Копылова, Е.В.; Nazyrov, Z.F.; Ushakova, N.I.; Trostynska, O.M.; Kopylova, O.V.У статті обґрунтовується необхідність створення центру лінгвосоціокультурної адаптації для іноземних громадян, аналізуються складові процесу адаптації, розглядаються основні напрямки роботи адаптаційного центру.Документ Система вправ при навчанні іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Чистякова, А.Б.; Чистякова, А.Б.; Chistyakova, A.B.В статті розглядається система мовних і мовленнєвих вправ, послідовне виконання яких сприяє оволодінню іноземною мовою.