Навчальні видання. Навчально-науковий інститут комп’ютерної фізики та енергетики
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1167
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Робоча програма навчальної дисципліни «Цивільний захист»(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012) Адаменко, М.І.; Квітковський, Ю.В.Завдання дисципліни: засвоєння студентами новітніх теорій, методів і технологій з прогнозування НС, побудови моделей їхнього розвитку, визначення рівня ризику та обґрунтування комплексу заходів, спрямованих на відвернення НС, захисту персоналу, населення, матеріальних та культурних цінностей в умовах НС, локалізації та ліквідації їхніх наслідків.Документ Цивільний захист : методичні вказівки до самостійної роботи студентів(Физико-энергетический факультет Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина., 2012) б/аНавчальна дисципліна «Цивільний захист» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Цивільний захист» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 36 академічних годин (1,0 кредит EСTS), з яких 18 годин відведено на аудиторні заняття, 18 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.Документ Програма нормативної навчальної дисципліни «Цивільний захист» підготовки спеціаліст, магістр(Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012-09) Бєйлін, М.В.; Квітковський, Ю.В.Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни “Цивільний захист” складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки спеціалістів (магістрів) напряму. Предметом вивчення навчальної дисципліни є основи забезпечення безпечних умов існування людини при виникненні аварії та надзвичайної ситуації. Міждисциплінарні зв’язки: «Основи охорони праці», «Основи екології», «Безпека життєдіяльності». Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Введення у дисципліну. Організація цивільного захисту. Нормативна та законодавча база. 2. Небезпечні та уражаючі фактори надзвичайних ситуацій.Документ Перелік рекомендованої літератури до вивчення дисципліни «Цивільний захист»(Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012-09) б/аДокумент Анотація дисципліни «Цивільний захист» (для студентів технічного профілю)(Фізико-енергетичний факультет Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2012-09) б/аНавчальна дисципліна «Цивільний захист» є нормативною дисципліною, що включається в навчальні плани як самостійна дисципліна обов’язкового вибору. Вона зберігає свою самостійність за будь-якої організаційної структури вищого навчального закладу. Обсяг навчального часу для вивчення дисципліни «Цивільний захист» визначений державними вимогами (спільний наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 21.10.2010 року, № 969/922/216 «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України») і складає 36 академічних годин (1,0 кредит EСTS), з яких 18 годин відведено на аудиторні заняття, 18 годин – самостійна робота студентів. У процесі опанування навчальним матеріалом студенти виконують розрахунково-графічну роботу. Форма підсумкового контролю знань – диференційований залік.