Навчальні видання. Факультет іноземних мов
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1140
Переглянути
Документ A History of English Literature(2001) Shevchenko, I.S.The teaching and studying of British Literature is a challenge to all of us. This manual is designed to help everybody face this challenge. The course embraces the leading points of British literary process from its dawn to the present period. The manual provides updated information on literary trends, the plots and critique of famous books, brief biographies of the authors and their artistic views. Its contents correspond to the general line of development of British literature as viewed by the leading British scholars and sometimes deviate from the official scholarly tradition in this country; in such cases we thought it necessary to present both points of view.Документ География и геология Франции(Харьков: ХНУ имени В.Н.Каразина, 2003) Танкина, И.А.Издание предназначено для самостоятельной и аудиторной работы студентов вторых курсов геолого-географического факультета. Цель настоящего пособия - закрепить и развить навыки и умения студентов в работе над литературой по специальности, полученные на аудиторных занятиях. В процессе работы по данному пособию студенты должны овладеть различными видами чтения (просмотровым, ознакомительным, изучающим, поисковым). Каждый текст снабжен системой упражнений. Все упражнения подразделяются на предтекстовые и послетекстовые. Тексты пособия взяты из оригинальной специальной литературы и могут быть использованы для реферирования и аннотирования.Документ Починаємо вивчати німецьку: Навчально-методичний посібник. Частина ІІ(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2003) Гоголєва, Г.В.Даний навчально-методичний посібник призначений для студентів-негерманістів I-ІІ курсів університету, які почали вивчати німецьку мову. Робота, розпочата першою частиною даного видання, продовжується на матеріалі 6 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на отриманому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Видання може використовуватися як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.Документ Туризм у Німеччині (тексти та завдання з аудіювання)(2003) Оніщенко, Н.А.Документ В мире газет (на материале британской и американской прессы)(Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина, 2003) Дмитренко, В.А.; Солощук, Л.В.; Маслова, Н.И.Документ Деякі питання стилістики німецької мови(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2003) Сотникова, С.І.Документ Вивчаємо теоретичну фонетику: конспекти лекцій(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2004) Малімонова, Н.В.; Меркулова, Т.К.Документ Німецька для хіміків: Навчально-методичний посібник(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2004) Єна, Л.М.; Шевелєва, О.О.Даний навчально-методичний посібник з німецької мови для студентів-заочників І курсу є комплексом навчальних матеріалів, організованих з метою формування у студентів умінь та навичок у різних видах мовленнєвої діяльності німецькою мовою. Його мета – навчити студентів володіти німецькою мовою, що забезпечить майбутньому спеціалісту можливість сприймати та передавати наукову інформацію. Посібник складається з 8 уроків, що містять тексти, завдання до текстів, вправи щодо зазначеного в уроці граматичного матеріалу завдання для розвитку мовленнєвих навичок і поурочний словник лексики, обов’язкової для вивчення. До деяких уроків надаються вправи з словотворення, які призначені на розвиток навичок розуміння незнайомої лексики.Документ ZWIESELCHEN(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2004) Каравашкін, В.І.; Оніщенко, Н.А.; Шаронова, О.В.Документ Французька мова для студентів соціологічного факультету(Х.: ХНУ ім.В.Н.Каразіна, 2004) Діденко, Л.І.Даний навчальний посібник призначений для студентів соціологів ІІІ курсу університету, які почали вивчати французьку мову у ВУЗі та розрахований на 36 навчальних годин. Мета посібника – допомогти студентам подолати труднощі в читанні та перекладі текстів за фахом. Посібник є комплексом учбових матеріалів, які базуються на автентичних текстах. Ці матеріали можуть бути використані як для практичної роботи студентів в аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи.Документ Швидко навчись правильно читати німецькою(2004) Гусєва, П.Т.; Шумська, О.М.Документ Починаємо вивчати німецьку: Навчальні матеріали. Частина ІII(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2005) Гоголєва, Г.В.Дані навчальні матеріали призначені для студентів-негерманістів III курсів університету, які почали вивчати німецьку мову. Робота, розпочата першою та другою частинами даного видання, продовжується на матеріалі 4 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на отриманому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Матеріали організовані відповідно до вимог навчальної програми для гуманітарних спеціальностей. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.Документ Невелика мандрівка по сторінках історії Франції(Харків: ХНУ ім. В.Н.Каразіна, 2005) Нестеренко, В.Ф.Документ Починаємо вивчати німецьку: Навчальні матеріали. Частина І(Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2005) Гоголєва, Г.В.Дані навчальні матеріали призначені для студентів-негерманістів I курсів університету, які починають вивчати німецьку мову. Видання складається з 6 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на початковому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за даною темою. Матеріали організовані відповідно до вимог навчальної програми для гуманітарних спеціальностей. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи.Документ Інтерактивна подорож до Німеччини (завдання до мультимедійного курсу)(2005) Оніщенко, Н.А.Документ La littérature française du XIX siècle(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2005) Конопельцева, Л.В.Документ English for the Students of Chemistry(Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2005) Ляшенко, Л.Л.; Курсова, І.С.; Авдєєнко, І.М.Даний навчальний посібник призначений для студентів першого курсу хіміко-технологічних факультетів, які вивчали англійську мову у школі та продовжують вивчати її у вищому навчальному закладі. Мета посібника – розвинути у студентів навички читання та розуміння оригінальної літератури англійською мовою, письма, реферування й усного мовлення в об’ємі, який передбачає навчальна програма. Навчальний посібник розрахований на 90–100 годин аудиторного часу та 30–40 годин самостійної роботи.Документ Я вивчаю право(Харків: ХНУ ім. В.Н.Каразіна, 2005) Герасименко, В.І.Навчальні матеріали укладено для студентів юридичного факультету, які вивчають французьку мову в університеті. Система текстів та вправ передбачає аудиторну роботу з викладачем та самостійну роботу вдома. Перед текстові вправи активізують інтернаціональну лексику та швидко збагачують лексичний запас студентів, після основного тексту уроку надається невеликий словник та в кінці посібника є словник з професійною лексикою, яка буває відсутньою в двомовних словниках. Лексичні вправи спрямовані на активне засвоєння лексики, формування та вдосконалення навичок мовлення. Граматичні вправи розраховано на розуміння та розпізнавання граматичних явищ, їх переклад. Інформацію про утворення та вживання цих граматичних форм і конструкцій надає викладач або студент самостійно працює з відповідним розділом свого підручника з граматики. Робота з текстами А, В чи С присвячена розвитку різних видів читання (переглядового, навчаючого) та виконанню різних завдань (знайти якусь інформацію, скласти план або резюме). Вправи на переклад з української мови на французьку призначено для закріплення набутих знань і ці вправи доцільно виконувати письмово.Документ Французька література ХІХ століття(Х.: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2005) Конопельцева, Л.В.Дані навчальні матеріали призначені для студентів старших курсів філологічного факультету, а також для аспірантів та здобувачів ступеня кандидата наук, які продовжують вивчати французьку мову. В дане видання включені уривки з оригінальних художніх творів видатних французьких письменників ХІХ століття, даються короткі біографічні відомості про авторів, питання та завдання до текстів. Робота з текстами спрямована на подальше оволодіння лексичним матеріалом, поглиблення знань майбутніх філологів. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи.Документ Німецька для філологів(Харків: ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2006) Корінь, С.М.