Факультет іноземних мов
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/32
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості викладання іноземних мов у КНР : навчально-методичний посібник(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Віротченко, Світлана Андріївна; Лахмотова, Юлія Валеріївна; Virotchenko, S. A.; Lakhmotova, Y. V.Китай – це велика держава зі своєю історією та розвитком. Освіта у цій країні завжди займала одне з головних місць і багато уваги приділялось розвитку освіти. На сучасному етапі розвитку країни, Китай посідає одне з перших місць по стрімкому розвитку освіти у світі. Даний навчально-методичний посібник покликаний розширити знання студентів з історії розвитку вивчення іноземних мов у Китаї, на прикладі англійської мови, як основної іноземної мови у КНР. Розглянути вплив сучасного світу на систему освіти КНР, розглянути методи навчання англійській мові у КНР.Документ Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: Шляхи інтеграції школи та ВНЗ(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2018-04-20) б/а«Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: Шляхи інтеграції школи та ВНЗ» - Матеріали X Міжнародної науково-методичної конференції (Харків, 20 квітня 2018 року). До збірника увійшли матеріали, присвячені загальним проблемам навчання і контролю, теорії і методики викладання іноземних мов, питанням пов‘язаним з дидактичними та психологічними аспектами навчання іноземних мов у ВНЗ та школі. Також висвітлюються професійна підготовка з іноземних мов та новітні освітні підходи. Розраховано на наукових працівників, аспірантів та студентів усіх спеціальностей.Документ Особливості викладання іноземних мов на немовних факультетах ВНЗ(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2017, 2017-04-28) Ленська, О.О.Матеріали зі збірника "Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ"