Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Мінімізація теоретичних відомостей з російської граматики під час навчання іноземців на початковому етапі
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.
    У статті проаналізовано обсяг теоретичних відомостей з системи російської граматики під час навчання іноземців, які починають вивчати російську мову, та зроблено висновок щодо необхідності мінімізації інформації. Теоретичні положення статті проілюстровано за допомогою матеріалу створеного авторами довідкового посібника “Вступ до російської граматики”: наведено елементи граматичної системи, опис яких представлено в довіднику , а також елементи, опис яких автори вважають недоцільним на початковому етапі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Про довузівську підготовку іноземних студентів художнього профілю навчання у внз України
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.
    У статті проаналізовано проблеми, пов’язані з довузівською підготовкою іноземних студентів художнього профілю навчання у ВНЗ України, а також запропоновано можливі шляхи їх вирішення.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення системи підготовки іноземних громадян у Харківському університеті
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Груцяк, В.І.; Груцяк, В.И.; Grutsyak, V.I.
    У статті зроблено історичний аналіз процесу становлення організаційної структури управління навчанням іноземних студентів та методик їх мовної підготовки в Харківському університеті у 60-х роках ХХ сторіччя.