Навчально-науковий інститут "Каразінська школа бізнесу"
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/13414
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми та перспективи інноваційного розвитку територій : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 28 жовтня 2022 року(2022) б/аУ матеріалах конференції представлені авторські підходи до проблем інноваційного розвитку територій, питань кластерної співпраці, перспектив розвитку людського потенціалу в контексті гібридних конфліктів, питань узгодження інтересів стейкхолдерів територіального розвитку при формуванні ефективної взаємодії та підтримці констуктивного діалогу між ними, особливості територіального інноваційного розвитку в умовах глобалізації, цифрового та зеленого переходів, зміни підходів до формування локальних точок економічного зростання. Видання призначене для фахівців системи державного та регіонального управління, органів місцевого самоврядування, представників бізнесу, науковців, викладачів, здобувачів вищої освіти.Документ Теоретичні та практичні питання узгодження інтересів стейкхолдерів в системі стійкого розвитку територій : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 30 жовтня 2021 року(2021-12-13) б/аУ матеріалах конференції розглядаються актуальні питання трансформації економічних систем на національному та регіональному рівнях; економічні, інформаційні, екологічні та соціальні аспекти розвитку територій; теоретичні засади публічного управління та адміністрування соціально-економічними системами; інструменти впровадження альтернативних джерел енергії, популяризації та розвитку ресурсо- та енергозбереження; особливості впровадження інноваційної та інвестиційної діяльності, управління проєктами та програмами розвитку територій; ключові характеристики бізнес-середовища територіальної системи; особливості управління економічною безпекою територій. Видання призначене для фахівців системи державного та регіонального управління, органів місцевого самоврядування, представників бізнесу, науковців, викладачів, здобувачів вищої освіти.