Семеняк, І.В.Євтушенко, Г.В.2011-09-122011-09-122009Семеняк І.В., Євтушенко Г.В. Консалтинг маркетингових ризиків: дескрипція та модель управління / І.В. Семеняк, Г.В. Євтушенко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 851. Сер.: Економіка. – С.УДК 658.030.1https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/4504Семеняк І.В., д.е.н., професор, Євтушенко Г.В., аспірантка. Харківський національний університет імені В.Н. КаразинаОбґрунтована технологія консалтингу маркетингових ризиків та розроблена модель управління ризиками з використанням дескрипції носіїв та походження маркетингових ризиків, що характеризується науковою новизною рішень в управлінському консультуванні. Обоснована технология консалтинга маркетинговых рисков и разработана модель управления рисками с использованием дескрипции носителей и происхождения маркетинговых рисков, которые характеризуются научной новизной решений в управленческом консультировании. Marketing risks consulting technology has been substantiated and risk control model has been developed. This model uses bearer and origin description of marketing risks that are characterized by scientific novelty of decisions in management consulting.ukуправлінське консультуванняменеджмент маркетингових ризиківдескрипціяітераційна модель управлінняКонсалтинг маркетингових ризиків: дескрипція та модель управлінняArticle