Таможська, Ірина ВолодимирівнаTamozhska, Iryna Volodymyrivna2024-11-122024Таможська, Ірина Володимирівна. Навчально-методичні матеріали до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» з історії педагогіки та педагогічної компаративістики // Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) : I Міжнародна науково-практична конференція (17–19 квітня 2024 року, м. Харків, Україна) : матеріали [Електронний ресурс]. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – С. 316–319. – URL: https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18776.978-966-285-785-6https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18990Ефективність самостійної роботи здобувачів третього рівня вищої освіти залежить від системи завдань, які розроблені відповідно до навчальної мети, предметного / наукового контексту теми заняття «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» навчальної дисципліни «Історія педагогіки та педагогічної компаративістики», що є «функціональним продуктом» науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Наведено приклад завдань до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» змістовного модуля «Теоретико-методологічні засади педагогічної компаративістики» вибіркової дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика».ukHUMANITIES and RELIGIONпедагогічна компаративістикаісторичний педагогічний контекстздобувачі освітисамостійна роботазавданняНавчально-методичні матеріали до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» з історії педагогіки та педагогічної компаративістики [Електронний ресурс]Thesishttps://orcid.org/0000-0003-0865-2380