Хомич, Микола МихайловичKhomych, M.2024-06-032024-06-032023Хомич, Микола Михайлович. Принципи побудови банерних оголошень як різновиду інтернет-реклами : кваліфікаційна робота здобувача 2 курсу другого (магістерського) рівня спеціальності 035 Філологія спеціалізації 035.10 прикладна лінгвістика освітньо-професійна програма – Прикладна лінгвістика та англійська мова / М.М. Хомич ; Науковий керівник Ю. Крапива. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023. – 62 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18479Роботу присвячено вивченню принципів побудови банерних оголошень як різновиду інтернет-реклами. Під час проведення дослідження було встановлено, які переваги та недоліки має реклама в межах інтернет-простору порівняно з традиційною рекламою. Це дозволило рухатись далі і перейти саме до дослідження банерної реклами. Так, ми вивчили історію розвитку банерної реклами, дослідили перші успіхи та перші невдачі. Ми зрозуміли причини, які зробили банерну рекламу такою популярною у XX сторіччі і залишають її такою дотепер.This study is devoted to the ways of creating the banner-style online advertising. In the course of the study, certain additional concepts were considered, the study of which helped to better understand all the intricacies of the main issue – banner advertising. It was established what advantages and disadvantages advertising within the Internet space has over traditional advertising. We also divided Internet advertising into 6 types: banner; contextual; teaser; e-mail advertising; advertising using thematic forums and message boards; and viral advertising. This allowed us to move further and start analyzing banner advertising.ukінтернет-рекламабанерна рекламаструктурамовавербальний компонентневербальний компонентinternet advertisingbanner advertisingstructurelanguagverbal componentnon-verbal componentПринципи побудови банерних оголошень як різновиду інтернет-рекламиThe ways of creating the banner-style online advertisingBook