Ткач, Е.Е.2011-08-172011-08-172011Ткач Е.Е. Фреймы и их применение в методике преподавания информатики / Е.Е. Ткач // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 963. Сер.: Філологія. – Вип. 62. – С.УДК 378.091.3:004https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/4442Ткач Олена Євгенівна, ст. викладач кафедри загального та прикладного мовознавства Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаСтаття розглядає один із способів представлення знань – фреймовий. Доводиться інноваційність цього методу як технології для успішного розв’язання навчальних завдань: інтенсифікування навчання в умовах стислого курсу, підвищення інтересу до предмета, що вивчається, презентація сучасного інструменту аналізу інформації, подолання протиріч між зростанням обсягу інформації і здатністю суб’єкту навчання її засвоїти, а також обґрунтовується твердження про універсальність цього методу для будь-якої навчальної дисципліни. Статья рассматривает один из способов представления знаний – фреймовый. Доказывается инновационность этого метода как технологии для успешного решения образовательных задач: интенсификации обучения в условиях сжатого курса, повышения интереса к изучаемому предмету, представления современного инструмента анализа информации, преодолению противоречия между увеличением объема информации и способностью субъекта обучения ее усвоить, а также обосновывается утверждение об универсальности этого метода для любой учебной дисциплины. The article studies a knowledge representation method which is based on frame modeling. The method is proved to be innovative for resolving educational tasks, such as education intensifying under course restriction, increasing interest to the subject taught, implementing up-to-date technique for information analysis, overcoming contradiction between the volume of information and the capability of the person to learn it. The statement about the universality of this method for teaching any subject is proved.ruфреймфреймовыйпредставление знанийинновационныйанализ информацииуниверсальностьФреймы и их применение в методике преподавания информатикиArticle