Протас, Вероніка ВладиславівнаProtas, V. V.2025-01-172024Протас, Вероніка Владиславівна. Розробка маркетингових заходів з просування діяльності підприємства сфери гостинності : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» : освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» / В. В. Протас ; кер. М. І. Писаревський. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 70 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19719Керівник: Писаревський Микола Ілліч, кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародної електронної комерції та готельно-ресторанної справиВ роботі розглянута теорія маркетингу, сучасні маркетингові концепції, які надають широкий спектр інструментів для застосування на різних підприємствах. Для удосконалення маркетингової діяльності підприємства сфери гостинності нами була розглянута мережа готелів Optima Hotels&Resorts. Був проведений аналіз господарської діяльності компанії, видів діяльності, брендів, наявного потенціалу для просування. Здійснена оцінка маркетингової діяльності компанії за різними брендами. В третьому розділі надані рекомендації, які значно покращать комунікації з клієнтами, підвищать обізнаність мандрівників про мережу, при цьому не призведуть до значного зростання витрат. В роботі економічно обґрунтовані маркетингові заходи, які виявились економічно доцільними.The work examines the theory of marketing, modern marketing concepts that provide a wide range of tools for use at various enterprises. To improve the marketing activity of the hospitality industry, we considered the Optima Hotels&Resorts hotel chain. An analysis of the company's business activities, types of activities, brands, and potential for promotion was conducted. An assessment of the company's marketing activities under various brands was carried out. In the third section, recommendations are provided that will significantly improve communications with customers, increase travelers' awareness of the network, and at the same time will not lead to a significant increase in costs. In the work, economically justified marketing measures, which turned out to be economically expedient.ukSOCIAL SCIENCESмаркетингцифровий маркетингінструменти маркетингуготельні мережісоціальні медіаmarketingdigital marketingmarketing toolshotel chainsservicessocial mediaРозробка маркетингових заходів з просування діяльності підприємства сфери гостинностіDevelopment of marketing measures to promote the activities of the enterprise in the field of hospitalityOther