Проскурніна, Марія ВладиславівнаProskurnina, M.2024-02-082024-02-082023Проскурніна, Марія Владиславівна. Використання Україною європейського досвіду стратегічного маркетингу туристичних дестинацій з урахуванням наслідків пандемії covid-19 : кваліфікаційна магістерська робота студентки 6 курсу, спеціальності 242 «Туризм» / М.В. Проскурніна ; Науковий керівник О.В. Євтушенко. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023. – 89 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18242ukSOCIAL SCIENCESтуризмпандемія COVID-19ІспаніяФранціяІталіяконкурентоспроможність туристичної дестинаціїпромисловість туризмуУкраїнамаркетингові стратегії виходумаркетингові стратегії відновленнятенденції розвитку туризму в Українікризовий станантикризова стратегія відновленняВикористання Україною європейського досвіду стратегічного маркетингу туристичних дестинацій з урахуванням наслідків пандемії covid-19Ukraine's use of European experience in strategic marketing of tourist destinations, taking into account the consequences of the covid-19 pandemicOther