Дерев’янко, Олена ГеоргіївнаDerevianko, О.Н.2022-01-192022-01-192014Derevianko, Olena. Identification of a company’s reputation management model. Economic Annals-XXI 2014 № 7–8. – Р. 92–94. SCOPUS http://soskin.info/userfiles/file/2014/7-8_2014/7-8_1/Derevianko.pdfhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17348У статті обґрунтовано модель репутаційного менеджменту в загальному вигляді, сформовано систему критеріїв для ідентифікації моделі, охарактеризовано типові моделі репутаційного менеджменту підприємства. Доведено, що ідентифікація моделі репутаційного менеджменту на підприємстві має проводитися за трьома напрямами: по-перше, вивчення рівня взаємодії із ключовими стейкхолдерами (зворотний зв’язок та залучення до процесу формування позитивної репутації підприємства), по-друге, дослідження активності дій з формування і підтримки репутації, по-третє, визначення розвиненості організаційної складової системи репутаційного менеджменту на підприємстві.In the article, the general reputation management (RM) model is substantiated; a system of criteria for model identification has been formed; and typical company reputation management models have been described. It has been proven that reputation management model identification must be performed in three domains: firstly, by reviewing the level of interaction with key stakeholders (feedback review and stakeholder’s involvement in a company’s positive reputation formation); secondly, research of how active the measures towards formation and maintenance of reputation are; thirdly, development the level of the reputation management system’s organizational component within a company.encompany reputationreputation managementreputation management modelstakeholderstypical management modelsрепутація підприємстварепутаційний менеджментмодель репутаційного менеджментустейкхолдеритипові моделі менеджментуIdentification of a company’s reputation management modelІдентифікація моделі репутаційного менеджменту підприємстваArticle