Зімовін, О.І.2015-02-282015-02-282014Зімовін О.І. Залежність актуалізації ресурсів саморозвитку особистості студентів від типу та рівня рефлексивності / Олексій Іванович Зімовін // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Психологія". - 2014 - № 1099. - С. 9-13https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/10311У статті представлено результати емпіричного дослідження впливу рефлексивності на актуалізацію ресурсів саморозвитку особистості студентів. Наведено регресійні рівняння, які моделюють вплив типів рефлексивності на актуалізацію ресурсів саморозвитку та дозволяють прогнозувати зміни у цій системі у залежності від змін рівня вираженості рефлексивності. Показано, що в якості основного фактору актуалізації ресурсів саморозвитку особистості студентів виступає рефлексія взаємовідносин із іншими людьми. Встановлено залежність як структурної організації актуалізації ресурсів саморозвитку особисті, так і функціональної ролі рефлексії у цій організації від загального рівня рефлексивності.ukпсихологіясаморозвиток особистостірефлексивністьтип рефлексивностіресурси саморозвиткуактуалізація ресурсів саморозвиткуструктурна організаціястудентський вікЗалежність актуалізації ресурсів саморозвитку особистості студентів від типу та рівня рефлексивностіЗависимость актуализации ресурсов саморазвития личности студентов от типа и уровня рефлексивностиDependence of Actualization of Students’ Self-development Resources on Reflexivity Type and LevelArticle