Тєшева, Лариса Василівна2022-12-012022-12-012022Бренд-менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» / уклад. Л. В. Тєшева. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – 76 с.УДК 658.827:659.127](075.4) Б 87https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/17678Навчальне виданняНавчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з дисципліни «Бренд-менеджмент» складено для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Надано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита сутність та характеристика особливостей побудови бренду; висвітлено питання стосовно формування особистості бренду. Посібник буде корисним здобувачам, викладачам закладу вищої освіти,керівникам підприємств та менеджерам.ukResearch Subject Categories::SOCIAL SCIENCESметодичні рекомендаціїбренд-менеджментсамостійна роботауправління та адмініструванняменеджменмагістерський рівень вищої освітитеоретичні положенняпобудова брендуособистость брендудистанційне навчанняБренд-менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент»Other