Селіверстова, Л.І.Гіль, С.І.Селиверстова, Л.И.Гиль, С.И.Seliverstova, L.I.Gil, S.I.2011-05-312011-05-312008"Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки", 2008, № 12УДК 811.161.1’243’342https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3127Music as a base of phonetics in teaching Russian as a foreign language, taking into account that phonetics and music have a sound as a common issue of teaching, is examined in this article. Rules for duration, rhythm, pitch of sounds and tone application in the process of training and correction of vowels and consonants are also studied. Techniques of musical phonetics are applicable in practical, psychological and cultural aspects.На ґрунті того, що фонетика й музика мають спільний предмет вивчення – звук, у статті розглядається музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної. Досліджуються закономірності застосування тривалості, ритму, висоти звуку, тону під час постановки й корекції голосних і приголосних звуків, у навчанні редукції, засвоєнні інтонації. Прийоми музичної фонетики застосовуються в практичному, психологічному і культурологічному аспектах.ukmusicdurationheighttonerhythmphoneticssoundvowelsconsonantsreductionintonationarticulation-acoustic vehicleмузыкадлительностьвысотатонритмфонетиказвукгласныесогласныередукцияинтонацияартикуляционно-акустический аппаратмузикатривалістьвисотатонритмфонетиказвукголосніприголосніредукціяінтонаціяартикуляційно-акустичний аппаратМузика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземноїМУЗЫКА КАК ОСНОВА ФОНЕТИКИ В ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ КАК ИНОСТРАННОМУMusic as a bases of phonetic in teaching Russian as a foreign language.Article