Лойко, А.В.2012-08-082012-08-082011Лойко А.В. «Сюрреализм» как проект тотальной амбивалентности и «ready-made»-автор / А.В. Лойко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 984. Сер. Філософія. Філософські перипетії. – Вип. 44. – С. 47–52.УДК 1:316.46.058https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6368До десятиріччя філософського факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.В статье анализируются идейные ориентиры представителей «сюрреализма» и их критика Жан- Полем Сартром; а также художественная техника «ready-made» Марселя Дюшана, которая признается аналогом «смерти автора» в современном искусстве. У статті аналізуються ідейні орієнтири представників «сюрреалізму», і їх критика Жан-Полем Сартром, а також художня техніка «ready-made» Марселя Дюшана, яка визнається аналогом «смерті автора» в сучасному мистецтві. In this article we analyze the ideological orientations of representatives of «surrealism» and its criticism by Jean-Paul Sartre, as well as Marcel Duchamp's «ready-made» artistic technique, which is recognized as analogue of the «death of the author» in modern art.ru«ready-made»-author«death of the author»ambitendency«revaluation of values»«ready-made»-автор«смерть автора»амбивалентность«переоценка«Сюрреализм» как проект тотальной амбивалентности и «ready-made»-авторArticle