Панкова, Юлія Миколаївна2020-02-202020-02-202020-02-20Панкова, Юлія Миколаївна. Соціокультурні фактори розвитку сучасних форм міжнародного бізнесу : дисертація ... кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.02 – світове господарство і міжнародні економічні відносини (Економічні науки) / Ю.М. Панкова; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - Харків, 2019. - 350 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/15322У дисертації на основі аналізу соціокультурних факторів у роботі виявлено особливості національної самовизначеності українського суспільства у світлі глобалізаційних викликів, що дозволило обґрунтувати вплив впровадження нових форм співпраці на господарські перетворення, прищеплення нових стереотипів економічної поведінки, формування нових установок, які відображають відмінні мотиваційні цінності. Реалізація запропонованого підходу на прикладі фармацевтичної промисловості Харківської області та ФК «Здоров’я» дала змогу обґрунтувати практичні рекомендації щодо вибору найбільш доцільних форм міжнародного бізнесу та обґрунтувати напрямки адаптації співробітників та реклами компанії в залежності від груп країн-потенційних партнерів та використовувати переваги соціокультурного різноманіття.ukміжнародний бізнессоціокультурні факторимультикультурна взаємодіямодель економічної поведінкиСоціокультурні фактори розвитку сучасних форм міжнародного бізнесуThesis