Міхановська, Наталія ГеннадіївнаЄвдокименко, Владлена В’ячеславівнаMikhanovska, Nataliia GennadievnaYevdokymenko, Vladlena Vyacheslavivna2024-10-042024-10-042024Причини, функції та типологія конфліктів. Вербальне та невербальне конфліктне спілкування, формальне та неформальне спілкування. Основні характеристики спілкування: учасники, повідомлення, контекст, канали, перешкоди, зворотний зв'язок. Чесне та маніпулятивне спілкування : методичні рекомендації для практичних занять здобувачів вищої освіти 1 року навчання з дисципліни «Конфлікт у медичному середовищі» [Електронний ресурс] / укладачі Н.Г. Міхановська, В.В. Євдокименко. – Харків : Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 33 с. (PDF)УДК 614.253:316.772.2:316.48(072) П 77https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18890Електронне навчальне видання комбінованого використання. Можна використовувати в локальному та мережному режиміУ методичних рекомендаціях розглядаються причини, функції та типологія конфліктів, поняття вербального та невербального конфліктного спілкування, формального та неформального спілкування, основні характеристики спілкування та наведені покрокові інструкції щодо роботи здобувачів вищої освіти 1-го року навчання при вивченні теми «Причини, функції та типологія конфліктів. Вербальне та невербальне конфліктне спілкування, формальне та неформальне спілкування. Основні характеристики спілкування: учасники, повідомлення, контекст, канали, перешкоди, зворотний зв'язок. Чесне та маніпулятивне спілкування»The methodological recommendations consider the causes, functions and typology of conflicts, the concepts of verbal and non-verbal conflict communication, formal and informal communication, the main characteristics of communication and provide step-by-step instructions for the work of students of higher education in the 1st year of study when studying the topic «Causes, functions and typology of conflicts . Verbal and non-verbal conflict communication, formal and informal communication. The main characteristics of communication: participants, messages, context, channels, obstacles, feedback. Honest and manipulative communication»ukMEDICINESOCIAL SCIENCESтипологія конфліктіввербальне спілкуванняформальне спілкуванняфункції конфліктівучасники спілкуванняtypology of conflictsverbal communicationformal communicationfunctions of conflictsparticipants of communicationПричини, функції та типологія конфліктів. Вербальне та невербальне конфліктне спілкування, формальне та неформальне спілкування. Основні характеристики спілкування: учасники, повідомлення, контекст, канали, перешкоди, зворотний зв'язок. Чесне та маніпулятивне спілкування : методичні рекомендації для практичних занять здобувачів вищої освіти 1 року навчання з дисципліни «Конфлікт у медичному середовищі» [Електронний ресурс]Causes, functions and typology of conflicts. Verbal and non-verbal conflict communication, formal and informal communication. The main characteristics of communication: participants, messages, context, channels, obstacles, feedback. Honest and manipulative communication : methodological recommendations for practical classes of students of higher education in the 1 year of study in the discipline «Conflict in the medical environment» [Electronic resource]Methodical instructionshttps://orcid.org./0000-0001-7154-1179