Рябих, Л.М.2012-08-172012-08-172010Рябих Л.М. Особливості метакомунікативних висловлень в англомовній академічній лекції / Л.М. Рябих // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 930. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 64. – С. 115–119.УДК811.111’42https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6476Дослідження присвячено аналізу метакомунікативного блоку англомовної академічної лекції. Метакомунікативні висловлення класифіковані за комунікативно-прагматичним та семантико-прагматичним критеріями. Виявлені типологічні та специфічні характеристики метатекстового блоку. Исследование посвящено анализу метакоммуникативного блока англоязычной академической лекции. Метакоммуникативные высказывания классифицированы по коммуникативно-прагматическому и семантико-прагматическому критериям. Обнаружены типологические и специфические характеристики метатекстового блока. The research focuses on the analysis of the metacommunicative block in English language academic lecture. The classification ofmetacommunicative utterances bases on communicative-pragmatic and semantico-pragmatic criteria, revealing typological and specific features of metacommunicative block.ukcontactiveEnglish language academic lecturefinite utterancesinchoate utterancesinterpersonal organizermetaorganizermetapleonasmmetacommunicative utterancesprocessive utterancesангломовна академічна лекціяінтерперсональний організаторінхоативні висловленняконтактивметакомунікативні висловленняметаорганізаторметаплеоназмпроцесні висловленняфінітнівисловленняОсобливості метакомунікативних висловлень в англомовній академічній лекціїArticle