Перепелица, О.Н.2012-08-072012-08-072011Перепелица О.Н. Маркиз де Сад: единственный и его наслаждения / О.Н. Перепелица // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 952. Сер.: філософія. Філософські перипетії. – Вип. 43. – С. 41-48.УДК 141:316.77https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6353В статье философский проект маркиза де Сада представлен как развитие и деконструкция критической мысли Современности. Отмечается, что у Сада создается напряжение между медиальностями языка, секса и денег. Подчеркивается, что садовский проект либертинажа не предполагает субъект-субъектных отношений с Другим. Садовская философия рассматривается как философия чистого сингулярного наслаждения, которая выходит за пределы классического размышления об Эроте. Порок как самоцель практикуется в медиуме секса. У статті філософський проект маркіза де Сада представлений як розвиток і деконструкція критичної думки Сучасності. Наголошується, що у Сада створюється напруга між медіальностями мови, сексу і грошей. Підкреслюється, що садівський проект лібертінажа не припускає суб’єкт-суб’єктних відносин з Іншим. Садівська філософія розглядається як філософія чистої сингулярної насолоди, яка виходить за межі класичного роздуму про Ерота. Порок як самоціль практикується в медіумі сексу. In the article marquis de Sade philosophical project presented as development and deconstruction of critical idea of Modernity. It is marked that at de Sade tension between a language, sex and money medialities is created. It is underlined that the de Sade project of libertinage does not suppose subject-subjectic relationships with Other. Philosophy of de Sade is examined as philosophy of clean singularity pleasure, which goes out outside a classic reflection about Erote. Vice is practiced in the medium of sex as an end in itself.rusexmoneylanguagemediumdeconstructionpleasurevicelibertineсексденьгиязыкмедиумдеконструкциянаслаждениепороклибертенМаркиз де Сад: единственный и его наслажденияArticle