Ільченко, М.Л.2012-08-212012-08-212011Ільченко М.Л. Протиставлення як втілення сугестивної стратегії англомовного електорального дискурсу / М.Л. Ільченко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2011. – № 973. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 68. – С. 80–85.УДК811.111’42https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6543Статтю присвячено аналізупротиставлення як сугестивної стратегії мовленнєвого впливу, що реалізується шляхом актуалізації бінарних аксіологічномаркованих концептів, втілюваних антонімічними лексемами в рамках предикативних і непредикативних паралельних конструкцій, з’єднаних протиставними сполучниками. Статья посвящена анализупротивопоставления как суггестивной стратегии речевого воздействия, которая реализуется путем актуализации бинарных аксиологически маркированных концептов, представленных антонимическими лексемами в рамках предикативных и непредикативных параллельных конструкций, соединенных противительными союзами. The article focuses on the analysis of contrast as a suggestive strategy of speech influence implemented by means of binary axiologically marked concepts actualized by antonymous lexemes within predicative and non-predicative parallel structures, joined by adversative conjunctions.ukEnglish electoral discoursesuggestive strategycontrastconceptantonymparallel structuresангломовний електоральний дискурссугестивна стратегіяпротиставленняконцептантонімпаралельні конструкціїПротиставлення як втілення сугестивної стратегії англомовного електорального дискурсуArticle