Лавриненко, И.Н.2012-06-292012-06-292012Лавриненко И.Н. Критерии классификации кинодискурса / И.Н. Лавриненко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2012. – № 1003. – Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 70. – С. 41–44https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6284В статье рассматриваются критерии классификации кинодискурса как поликодового когнитивно-коммуникативного образорвания анализируемого с позиции семиологии. Рассматривается отличие кинодискурса от устного дискурса. Предлагается трактовка поликодовости кинодискурса, классификация кинодискурса на вербальном и невербальном уровнях. Рассматривается художественный и документальный кинодискурс, а также жанры кинодискурса. У статті розглянуто критерії класифікації кінодискурсу як полікодового когнітивно-комунікативного утворення аналізованого із засад семіології. Розглянуто відмінність кінодискурсу від усного дискурсу. Запропоновано трактовку полікодовості кінодискурсу, класифікацію кінодискурсу на вербальному і невербальному рівнях. Розглянуто художній і документальний кінодискурс, а також жанри кінодискурсу. The article considers criteria of classification of cinematic discourse as multicode cognitive and communicative object analyzed from the point of view of semiology. Difference of the cinematic discourse and oral discourse has been considered. Interpretation of multicode cinematic discourse as well as classification of discourse at the verbal and nonverbal levels has been studied. Feature and documentary films and their genres have been outlined.ruкинодискурсполикодовостькооперативный кинодискурс, конфликтный кинодискурсжанрcinematic discoursemulticodecooperative discourseconflict discoursegenreКритерии классификации кинодискурсаArticle