Пруднікова, Альона ОлегівнаPrudnikova, Alona2024-12-262024-12Пруднікова, Альона Олегівна. Впровадження STEM-технологій в процесі реалізації освітнього математичного простору в умовах НУШ : кваліфікаційна робота магістра : спеціальність 014.04 «Середня освіта (Математика)» : освітньо-професійна програма «Математика та інформатика» / А. О. Пруднікова ; наук. кер. І. М. Жовтоніжко. – Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024. – 83 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19413Науковий керівник : Жовтоніжко Ірина Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та інформатикиМагістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню методичних особливостей впровадження STEM-технологій в процесі реалізації освітнього математичного простору в умовах Нової української школи. У роботі здійснено аналіз предметної області та обґрунтовано актуальність обраної теми, проведено огляд сучасних науково-педагогічних і методичних досліджень та визначено основні завдання. У першому розділі висвітлено науково-методичні засади STEM-освіти та її реалізацію в освітньому просторі, а також обґрунтовано особливості інтеграції математики як STEM-освіти. У другому розділі було розроблено, впроваджено та перевірено ефективність методичної моделі, яка містить серію уроків з математики з використанням STEM-технологій для учнів 5-7 класів у середовищі Нової української школи.The master's qualification work is devoted to the study of methodological features of the of the implementation of STEM technologies in the process of implementing the educational mathematical space in terms of the New Ukrainian School. In the work, the analysis of the subject area was carried out and the relevance of the chosen topic was substantiated, a review of modern scientific, pedagogical and methodical research was carried out, and the main tasks were defined. The first chapter highlights the scientific and methodological foundations of STEM education and its implementation in the educational space, as well as substantiates the peculiarities of the integration of mathematics as STEM education. In the second chapter, the effectiveness of the methodological model was developed, implemented and tested, which includes a series of mathematics lessons using STEM technologies for students of grades 5-7 in the environment of the New Ukrainian School.ukMATHEMATICSSTEM-освітаSTEM-технологіїосвітній процесНова українська школаSTEM educationSTEM technologieseducational processNew Ukrainian SchoolВпровадження STEM-технологій в процесі реалізації освітнього математичного простору в умовах НУШThe implementation of STEM technologies in the process of implementing educational mathematical space in NUSOther0009-0009-0740-3324