Фасольняк, Аліна Юріївна2024-08-072024-08-072024Фасольняк, Аліна Юріївна. Корелювання українського законодавства та правил спільноти соціальних мереж щодо особливостей рекламування деяких видів товарів : кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти : спеціальність 061 «Журналістика» / А.Ю. Фасольняк ; науковий керівник Л.А. Копилова. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 71 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18761Науковий керівник: Лариса Анатоліївна Копилова, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри журналістикиukSOCIAL SCIENCESLAW/JURISPRUDENCEYouTubeетико-правове регулювання рекламиалкогольлікарські засобиправила рекламування алкоголюFacebookЗаконом України «Про рекламу» (алкоголь)правила рекламування лікарських засобівсоціальні мережізміни в законодавствіМЕТАтаргетування рекламиреклама в 2000-х рокахреклама в друкованих ЗМІрекламареклама лікарських препаратівреклама алкоголюсучасна рекламаприклад судової справиприклад недобросовісної рекламиКорелювання українського законодавства та правил спільноти соціальних мереж щодо особливостей рекламування деяких видів товарівOther