Кочарян, О.С.Фролова, Є.В.Павленко, В.М.2011-03-092011-03-092011Кочарян О.С. Когнітивні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентів [Текст]: навч. посіб. / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, В. М. Павленко. – Х.: Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського «Харк. авіац. ін.-т», 2011. – 64 с.159.955:378.14.015.62(075.8)88.4я73https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2166Розглянуто сучасні підходи щодо функціонування інтелекту у навчальній діяльності. Наведено огляд стильових характеристик навчання на рівні сприймання навчальної інформації та можливостей їхнього розвивального впливу на особистість студентів. Здійснено аналіз інтелектуальних і когнітивно-стильових характеристик навчальної діяльності студентів технічних і гуманітарних напрямів підготовки та надано рекомендації щодо організації навчальних занять і вибору засобів викладання. Для викладачів, студентів зі спеціальності «Психологія», кураторів академічних груп, співробітників психологічної служби вузів.ukнавчальна діяльністьінтелектстудентособистістьінтелектуальні здібностістилі кодування інформаціїметодикакогнітивно-рівневі ресурсиКогнітивні ресурси забезпечення успішності навчальної діяльності студентівLearning Object