Мусиездов, А.А.2011-11-032011-11-032010Мусиездов А.А. Локальная идентичность как бренд / Мусиездов Алексей Александрович // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 889. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – Вип. 25. – С. 116-120УДК 316.334.56https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/4988Мусиездов Алексей Александрович - кандидат социологических наук, доцент кафедры социологии Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина.В статье рассматриваются возможности анализа локальных идентичностей как брендов. Под локальной идентичностью понимается представление о специфике определенного места в физическом пространстве. Аргументируется необходимость анализа локальных брендов. Показаны возможности применения социологических исследовательских методов в их изучении. У статті розглядаються можливості аналізу локальних ідентичностей як брендів. Під локальною ідентичністю мається на увазі уявлення про специфіку певного місця у фізичному просторі. Аргументується необхідність аналізу локальних брендів. Показані можливості використання соціологічних дослідницьких методів у їх вивченні. The article deals with the consideration of opportunities of the analysis of local identities as brands. Local identity means ideas about specificity of certain place of physical space. The necessity of the analysis of local brands is argued. Potential of usage of sociological research methods in their analysis is shown.ruidentitylocal identitybrandидентичностьлокальная идентичностьбрендЛокальная идентичность как брендArticle