Ткачова, Наталія ОлександрівнаТаможська, Ірина ВолодимирівнаTkachova, Nataliya OleksandrivnaTamozhska, Iryna Volodymyrivna2024-08-162024-08-162024Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) : I Міжнародна науково-практична конференція (17–19 квітня 2024 року, м. Харків, Україна) : матеріали [Електронний ресурс] / за заг. ред. І.В. Таможської. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 560 c. (PDF)978-966-285-785-6УДК 37(063) Т 33https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18776До матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції включено доповіді науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої та загальної середньої освіти, здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. У матеріалах конференції розглянуто історичні та методологічні засади розвитку педагогічної науки, проблеми міжнародної освіти та педагогічної компаративістики в умовах глобалізованого суспільства, питання модернізації середньої та вищої освіти в контексті цифровізації навчального простору, теоретичної та практичної професійної підготовки майбутніх фахівців, неформальної й інформальної освіти, забезпечення ефективності інноваційних освітніх технологій в епоху динамічних змін, надання педагогічної підтримки здобувачам з особливими освітніми потребами, компенсації освітніх втрат в умовах війни й повоєнний період, проблеми педагогічного менеджменту, публічного управління й адміністрування в закладах вищої освіти.The International Scientific and Practical Conference materials include reports of scientific and pedagogical workers of higher and general secondary education establishments and applicants for the third (educational and scientific) level of higher education. The conference materials consider the historical and methodological foundations of the development of pedagogical science, the problems of international education and pedagogical comparative studies in a globalised society, the issues of modernisation of secondary and higher education in the context of digitalisation of the educational space, theoretical and practical professional training of future specialists, non-formal and informal education, ensuring the effectiveness of innovative educational technologies in an era of dynamic change, providing pedagogical support to applicants with special educational needs.ukSOCIAL SCIENCESпедагогічна наукаміжнародна освітапедагогічна компаративістикапроцеси модернізації в освітній галузіцифровізація навчального просторупрофесійна підготовка майбутніх фахівцівнеформальна освітаінформальна освітаінноваційні освітні технологіїпедагогічна підтримказдобувачі з особливими освітніми потребамикомпенсація освітніх втратпедагогічний менеджментпублічне управлінняпублічне адмініструванняpedagogical scienceinternational educationpedagogical comparative studiesmodernisation processes in educationdigitalisation of the educational spaceprofessional training of future specialistsnon-formal educationinformation educationinnovative educational technologiespedagogical supportstudents with special educational needscompensation for educational lossespedagogical managementpublic managementpublic administrationТенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (17– 19 квітня 2024 року, м. Харків, Україна) [Електронний ресурс]Trends in the development of pedagogy and education in the context of digital transformations (ВyteEd-2024) : materials of the 1st International Scientific and Practical conference (April 17–19, 2024, Kharkiv, Ukraine) [Electronic resource]Thesis