Кравченко, Анна Миколаївна2024-07-082024-07-082023Кравченко, Анна Миколаївна. Специфіка маркетингової стратегії транснаціональних корпорацій в сучасних умовах : кваліфікаційна магістерська робота : спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» : освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» / А.М. Кравченко ; науковий керівник Н.Д. Кондратенко. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023. – 108 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18583ukтеоретичні застави маркетингових стратегій ТНКсучасні маркетингові стратегії ТНКметоди удосконалення маркетингової стартегії в сучасних умовахSOCIAL SCIENCES::Business and economicsСпецифіка маркетингової стратегії транснаціональних корпорацій в сучасних умовахOther