Губський, Олексій Васильович2024-11-142024Губський О.В. Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освіти / О.В. Губський // Вісник науки та освіти (Серія “Філологія“, Серії “Педагогіка“, “Соціологія“, “Культура і мистецтво“, “Історія та археологія“) : журнал. 2024. № 9(27) 2024. – С. 712-724.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/19002ukSOCIAL SCIENCES::Business and economicsSOCIAL SCIENCES::Social sciencesмаркетингмаркетингова освітамаркетингова компетентністьшколи маркетингумаркетинг-міксшкола маркетинг-менеджментукомплекс маркетингумодель “4Р“Роль і значення моделі “4Р“ у становленні та розвитку маркетингу й маркетингової освітиArticle