Самброс, А.С.Sambros, A.2014-02-042014-02-042013Самброс А.С. „Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу / А.С. Самброс // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія „Питання політології” – № 1060. – 2013. – С. 118-12332.019.5https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/9449Розглядається зв’язок між концепцією „ефекту віддзеркалення” та сучасним етапом розвитку технологій політичного маркетингу. Досліджується вплив „ефекту віддзеркалення” на процес розробки та використання політичних продуктів. The connection between concept of “Mirror effect” and modern development level of political marketing technologies is studied. The impact of “Mirror effect”, that it makes on the process of development and use of political products is researched.ukефект віддзеркаленняполітичний маркетингприкладна політологіяполітичний ринокполітичне полеполітичні технологіїполітичний продуктпрограмування попитумоделі поведінки споживачівmirror effectpolitical marketingpolitical productapplied political sciencepoliticalmarketpolitical technologiespolitical fieldprogramming of the demandmodels of consumer behavior„Ефект віддзеркалення” як проблема політичного маркетингу„Mirror effect” as a political marketing problemArticle