Саенко, А.Н.2012-08-142012-08-142009Саенко А.Н. Жанровая конвергенция электронных PR-текстов (на материале немецкого языка) / А.Н. Саенко // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2009. – № 848. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. – Вип. 58. – С. 86–92.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6436В статье рассматриваются особенности формирования электронных жанров PR-текста, систематизируются типологические признаки текстов, относящихся к различным жанровым группам с точки зрения коммуникативнопрагматической конвергенции. У статті розглядаються особливості формування електронних жанрів PR-тексту, систематизуються типологічні ознаки текстів, що належать до різних жанрових груп з точки зору комунікативно-прагматичної конвергенції. The article addresses distinctive features of digital PRgenres, classifies typological properties of different genres from the point of view of communicative-pragmatic convergence.ruconvergencedigital genrePR-textконвергенціяелектронний жанрPR-текстЖанровая конвергенция электронных PR-текстов (на материале немецкого языка)Article