Хавкіна, Л.М.2011-06-102011-06-102010Хавкіна Л.М. Архетип як структурно-семантичний компонент рекламного міфу / Л.М. Хавкіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. Сер.: Соціальні комунікації. – 2010. – № 903, вип. 2. – С. 110 – 115https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3391Хавкіна Любов Марківна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри журналістики Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, докторант кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка.Досліджено архетипи як універсальну категорію рекламної творчості, визначено основні креативно-функціональні різновиди архетипів у сучасному українському рекламному міфі. Розглянуто міфологічні складники в рекламному тексті як засіб забезпечення його ефективності й чинник продукування рекламного міфу. Архетип представлен как универсальная категория рекламного творчества, определены основных креативно-функциональных разновидности архетипов в современном украинском рекламном мифе. Рассмотрены мифологические компоненты в рекламном тексте как способ обеспечения её эффективности и фактор продуцирования рекламного мифа. The article is devoted to study archetypes as a universal category of advertising creation and determination of main creativity-functional varieties of realization of archetypes in the modern Ukrainian advertising myth. In the article mythological components in advertising text are described as a way of the achievement of its effectiveness and a producting factor of advertising myth.ukміфархетипобразмотивсимволрекламна концепціяАрхетип як структурно-семантичний компонент рекламного міфуArticle