Некос, В.Ю.Некос, А.Н.Максименко, Н.В.2012-01-182012-01-182005Некос В.Ю. Ландшафтно-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліни/ В.Ю.Некос, А.Н.Некос, Н.В.Максименко [та ін.].//Навчальні програми нормативних дисциплін освітньо-професійної програми підготовки бакалавра за напрямом «Екологія»: Навчальне видання / За ред. проф. В. Ю. Некоса та проф. Т. А. Сафранова. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2005 – С.256-263.966-623-215-4https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/5416Мета ландшафтно-екологічної навчальної практики – формування знань та навичок, необхідних для дослідження та картографування екологічного стану окремих ландшафтів, характерних для території обраного регіону (району), джерел негативного впливу на них, ступеню їх антропогенного перетворення та його екологічних наслідків, формування здібностей обґрунтування шляхів поліпшення стану навколишнього природного середовища, виконання конкретного наукового дослідження з актуальної екологічної тематики.Під час ландшафтно-екологічної навчальної практики студенти вивчають екологічний стан природних та антропогенних ландшафтів у польових умовах з метою дослідження та визначення його закономірностей і ступеню впливу на формування екологічного стану довкілля з різною ландшафтною (ландшафтно-екологічною) структурою. При проведенні ландшафтно-екологічної практики наукове завдання щороку формулюється і затверджується випускаючою кафедрою в залежності від актуальних проблем регіону чи його потреб у вирішенні конкретної задачі. Навчальна практика створює базу для виконання завдань виробничої практики, виконання своїх професійних функцій та типових задач на робочому місці.ukприродничі наукипольові дослідженняекологіяландшафтиЛандшафтно-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліниLearning Object