Воробйов, Д.С.2012-10-042012-10-042012Воробйов Д.С. Обгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринку / Воробйов Д.С. // Глобальні та локальні проблеми соціально-економічного розвитку: нові виклики та рішення : тези доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, 6-7 квітня 2012 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2012. – С.УДК 658.8.01https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6784ukдоцільність використання програми просування брендуавтомобільний ринокпросування бренду на автомобільному ринкуОбгрунтування доцільності використання програми просування бренду на автомобільному ринкуArticle