Шведова, Я.В.Артюхова, В.В.2019-12-272019-12-272019-12-27978-9934-571-79-4https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/15151В статті розглядається проблема активізації пізнавальної діяльності студентів, яка частково може бути вирішена за допомогою втілення нових або оновлення вже існуючих форм та методів навчання. А також створивши такі психолого-педагогічні умови, в яких би простежувався взаємозв’язок між науковими знаннями та власними практичними навичками, навчальна інформація відповідала б індивідуальним запитам та потребам студентів у конкретній галузі науки, що потребує активної діяльності самого викладача. Це свідчить про необхідність професійного вдосконалення викладачів, розробки програм, тренінгів, що мотивували б їх до використання активних методів навчання у своїй професійній діяльності.enпізнавальна активністьінтерактивні методи навчанняThe quality of organization of learnsng activities as the factor of the cognitive activity development of the university studentsArticle