Терентьєва, Т.О.2012-06-072012-06-072009-04-21Терентьєва Т.О. Символізація як засіб кодування рекламної ідеї / Терентьєва Тетяна Олександрівна // Філологічні читання до 205-річчя Харківського університету : тези доповідей ІІ Регіональної студентської наукової конференції 21 квітня 2009 р., м. Харків. — Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2009. — С. 91–92https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/6156Терентьєва Тетяна Олександрівна – студентка V курсу філологічного факультету (відділення журналістики) Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, науковий керівник – доц. Хавкіна Л. М.ukзасіб кодування рекламної ідеїсимволізаціярекламна ідеяСимволізація як засіб кодування рекламної ідеїArticle