Жихарєв, Владислав Віталійович2024-07-112024-07-112024Жихарєв, Владислав Віталійович. Стратегія стимулювання збуту фірми в міжнародному бізнесі : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» : освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» / В.В. Жихарєв ; науковий керівник І.В. Тимошенков. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 90 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18602ukSOCIAL SCIENCESзбутова діяльність підприємствасистеми збутуміжнародний бізнесстратегії стимулювання збуту фірмифінансово-економічні показникипідприємствоStarbucksсучасні збутові стратегіїміжнародна фірмаСтратегія стимулювання збуту фірми в міжнародному бізнесіOther