Київська, Катерина Віталіївна2024-07-112024-07-112024Київська, Катерина Віталіївна. Застосування маркетингу технологій Інтернету речей (IoT) в міжнародному бізнесі» : кваліфікаційна робота бакалавра : спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» : освітньо-професійна програма «Міжнародний бізнес» / К.В. Київська ; науковий керівник Р.А. Чемчикаленко. – Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024. – 112 с.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/18611ukSOCIAL SCIENCESтехнології Інтернету речей (ІоТ)міжнародний бізнесмаркетингові функції міжнародного бізнесупрактики використання ІоТ в маркетинговій діяльностівдосконалення застосування ІоТ в маркетинговій діяльностіЗастосування маркетингу технологій Інтернету речей (IoT) в міжнародному бізнесіOther