Пашкевич, С.А.Даниленко, Г.М.Бесєдіна, О.А.2011-07-272011-07-272005Пашкевич С.А. Визначення рівня здоров’я першокласників на підставі комплексної оцінки адаптаційних можливостей організму / С.А. Пашкевич, Г.М. Даниленко, О.А.Бесєдіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2005. – № 658. Сер.: Медицина. – Вип. 10. – С. 89 – 94https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/4229Під спостереженням знаходилося 250 учнів перших класів. Оцінювали рівень здоров'я на підставі показників фізичного розвитку, фізичного здоров'я, функціональних резервів і особливостей регуляції серцево-судинної системи першокласників. Аналіз показників свідчив про нерівномірність розвитку функціональних можливостей головних адаптаційних систем і напругу функціональних резервів організму учнів першого класу в процесі навчання. Початок навчання дівчаток супроводжувався напругою регуляторних механізмів, а наприкінці навчального року формувалась задовільна пристосувальна реакція на систематичні навантаження при негативній тенденції в показниках фізичного розвитку. У хлопчиків при більш сприятливих показниках на початку навчання виявлена значна напруга функціонування регуляторних систем при задовільних показниках фізичного розвитку наприкінці навчального року.ukфізичний розвитокфізичне здоров'яфункціональні можливості серцево-судинної системиваріабельність серцевого ритмуВизначення рівня здоров’я першокласників на підставі комплексної оцінки адаптаційних можливостей організмуArticle