Хавкіна, Л.М.2011-06-062011-06-062007Хавкіна Л.М. Вивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспекти / Л.М. Хавкіна // Вiсник Харкiвського нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2007. – № 766. Сер.: Філологія. – Вип. 51. – С. 25 – 29https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/3302Статья посвящена методическим аспектам преподавания студентам-журналистам рекламной деятельности как весомого компонента и фактора формирования современного коммуникативного пространства. The article is devoted to methodical aspects of teaching to students-journalists of advertisement as a important components and factors of formation of modern communicative space.ukвивчення рекламної діяльностіжурналістська освітаХаркiвський унiверситетВивчення рекламної діяльності як актуальний напрямок університетської освіти майбутніх журналістів: методичні аспектиArticle