Парфіненко, А.Ю.2017-02-092017-02-092011Парфіненко А. Ю. Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку / А. Ю. Парфіненко // Туристичний імідж регіону: монографія / за ред. А. Ю. Парфіненка – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – С. 10-34.https://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/12516Досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування на цій основі регіональної економіки ексклюзивності.Туристичний іміджІмідж регіонуТуристична привабливістьконкурентоспроможністьОбраз, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвиткуBook chapter